Telsimde özel numaraları kapatmak | Vodafone gizli numaraları kapatmak

Gizli numaralardan yapılan aramaları telsimde engellemek (almamak) için yapmanız gerekenler.

Gizli numaradan gelen çağrıları engellemek için: GIZLI AC yazıp 7046’ya mesaj yollayabilirsiniz veya 7046 yı arayabilirsiniz

Gizli numaradan gelen çağrıları kabul etmek için: GIZLI KAPAT yazıp 7046’ya mesaj yollayabilirsiniz veya 7046’yı arayabilirsiniz

Yukarıdaki işlemden sonra artık sizi kimse gizli nodan (gizli numaradan arayamaz). Tekrar gizli numara aramalarını almak için 2. işlemi yapın.

Bu hizmet tamamen ücretsizdir.

9 Yorum »

  1. ibrahim said

    bu paylaşım için teşekkürler ama normalde bilinen bir noyu nasıl engelleye biliriz hattımı kırmak zorunda kalıcam 🙂

  2. Hotea said

    Bilinen bir telefon numarasını engeleme özelliği cep telefonlarının bir kısmında var. Gsm oparatörlerinden bağımsız.

  3. saqaryalı said

    ya özel numaralardanb bıktım

  4. TUGBA said

    ya bu özel numaralardan bıkmıştım çok teşşekkür ederim ya rahatladım en azından birazcık diger sitelerde bu gizli numara kapatma ücretliydi ama bu ücretsizmiş çok çok çok sewindim

  5. ya nasıl desem çok sewindim özel numarayla arayan salaklardan kurtardınız beni tşk

  6. Hotea said

    Rica ederim.

  7. isa said

    sağol eline sağlık

  8. Burhanettin said

    abim hattı iptal ettittirecekler bu kadar terbiyesizlik olmaz bu açıkladıgınız sistemi yani gizliden kapatma olayını mesajla gönderiyom bu servisin aktif olmadıgını söylüyor telsim 7046 servisi ne yapmalıyım acil yardıma ihtiyacım var ilgi gösterirseniz sevinirim

  9. ya_habibim said

    Gizli hayramlarımdan biraz huzur olur herhalde

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Yorum bırakın